چگونه در محل کار تبدیل به فردی مهم شویم؟
تا به حال دقت کرده اید که برخی از افراد درمحل کار محبوب تر و موفق تر هستند به نظر شما رمز موفقیت این افراد چیست و چرا می توانند جلسات کاری را به نفع خود تغییر دهند؟
گاهی می توان با چند راهکار رفتاری ساده در محل کار به فردی مقتدر و در عین حال محبوب و مهم تبدیل شد:
_اطلاعات شغلی خود را به روز کنید
_خوش مشرب ولی مودب باشید
_به حقوق همکاران خود احترام بگذارید
_پشت همکاران خود بایستید
_با دانش صحبت کنید
_به ظاهر خود اهمیت دهید
_منظم سر کار حاضر شوید
_به کار گروهی احترام بگذارید
_برنامه ریزی و جدول کاری داشته باشید
_به همکاران جدید خود مشاوره دهید
_به همکاران قدیمی احترام بگذارید
منبع: سایت انتخاب
درباره این سایت