35 - وﻗﺘ ﺑﺮای ﺴ ﻐﺎم ﺗﻠﻔﻨ ﻣﺬارﺪ ﺣﺘﻤﺎ در اﻧﺘﻬﺎ ﻧﺎم و ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎسﺧﻮد را ﻣﺠﺪداً ﺗﺮار ﻨﺪ                                                                                                                          36 - ﻐﺎم ﺿﺒﻂ ﺷﺪه ﺑﺮروی دستگاه منشی تلفن را بنا به ضرورت عوض کنید

37 - از ﺗﻮﺻﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﺮای ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری ﺑﻬﻨﻪ از ﺗﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت(IT ) اﺳﺘﻔﺎده ﻨد     38 - ﺷﻮهﻫﺎی ﺟﺪﺪ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری از اﻨﺘﺮﻧﺖ را آزﻣﺎﺶ ﻨﺪ                                                39 از و«ﺎﺳﺦ»  e-mailﺑﺮای ﺗﺴﺮﻊ در ﺎﺳﺦ ﻮ ﺑﻪ ﺎمﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻨﺪ             40 - ﻫﻨﺎم ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺎ ﺰارش ﺧﻮاﻧﻨﺪه را پیش روی خود تصور کنید

41 - ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺎﺳﺦﻫﺎی ﻋﺎدی و روزﻣﺮه را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه از دﺳﺘﺎران ﺧﻮد ﺑﺬارﺪ   

42 - از ﻟﻐﺎت ﺪه، ﻏﺮ ﻣﺼﻄﻠﺢ، ﺎ ﻣﺒﻬﻢ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺎر ﺑﺮدن اﻦ ﻗﺒﻞ ﻟﻐﺎت درک ﻣﻨﻈﻮر را ﺑﺮای ﺧﻮاﻧﻨﺪه دﺷﻮار ﻣ کند                                                                                   43 - ﻗﺒﻞ از ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻓﺮ ﺧﻮد را ﻧﻈﻢ ﺑﺪﻫﺪ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم ﺎدداﺷﺖ ﺑﻨﻮﺴﺪ               44 - دادن آزادی ﻋﻤﻞ ﺑﺶ از ﺣﺪ ﺑﻬﺘﺮ از ﺳﻠﺐ ﺑﺶ از ﺣﺪ آن اﺳﺖ                                       45 - از ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺶ از اﻧﺪازه ﺎرﻨﺎن اﺟﺘﻨﺎب ﻨﺪ ﺗﺎ آﻧﻬﺎ ﻓﺮﺻﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺘﺎر ﻋﻤﻞ ﺧﻮد را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ                                                                                                             46 - اﺮ اﺣﺴﺎس ﺮدﺪ ﻪ ﻧﺤﻮه ﺗﻮﺟﻪ ﺮوژه ﻣﺆﺛﺮ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺗﻮﺟﻬ دﺮ ﺗﺮﺗﺐ دﻫﺪ                                                                                                   47 - از ﻠﻪ ﻣﺪﻋﻮﻦ ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﺑﺎ آﻣﺎد ﺎﻣﻞ در ﺟﻠﺴﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮﻧﺪ

48 - ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻪ «ﺟﻠﺴﻪ ﺧﻮب» ﺟﻠﺴﻪ ای اﺳﺖ ﻪ ﻧﺘﺎﺠ را در ﺑﺮ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ                                                                                                                                     49 - ﺑﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻮش دﻫﺪ. از ﻃﺮﻖ ﻣﺮﺑﺮی ﺎ ﻣﺸﺎوره ﻣﺗﻮان ﺑﻪ راه ﺣﻞﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺒ ﺑﺮای رﻓﻊ ﻧﺎرﺿﺎﺘ دﺳﺖ ﺎﻓﺖ                                                                     50 - ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﻼت ﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻫﺸﺎر ﺑﺎﺷﺪ. اﻦ ﻣﺸﻼت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﺮد آﻧﻬﺎ ﺗﺄﺛﺮ ﺬار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد                                                                                                                              51 - ﻠﻪ اوراق ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ را ﻗﺒﻞ از شروع جلسه توزیع کنید

52 - اﺮ ﺟﻠﺴﻪ ای ﻋﻤﺪﺗﺎً ﺑﺮای ﺗﺼﻤﻢ ﺮی ﺗﺸﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺳﻌ ﻨﺪ ﺣﺘﻤﺎً ﺑﻪ اﺗﺨﺎذ ﺗﺼﻤﻢ ﻣﻨﺘﻬ ﺷﻮد                                                                                                              53 - اﺮ ﺷﻤﺎ رﺎﺳﺖ ﺟﻠﺴﻪ را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه دارﺪ، از اﻦ ﻣﻮﻗﻌﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻨﺪ        54 - درﺻﻮرت ﻣﻘﺘﻀ از ﺷﻮﺧ و ﻣﺰاح ﺑﺮای رﺳﺪن ﺑﻪ اﺗﻔﺎق ﻧﻈﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﻨﺪ                   55 - ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺤﺪوده زﻣﺎﻧ ﻫﺮ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت دﺳﺘﻮر ﺟﻠﺴﻪ را رﻋﺎﺖ ﻨﺪ                           56 - ﺑﻪ ﺟﺎی ﻃﻮﻻﻧ ﺮدن ﺻﺤﺒﺖ ﺳﻌ ﻨﺪ ﺳﺨﻨرانی خود را قبل از پایان وقت خاتمه دهید

57 - ﺸﺘﺒﺎن ﻫﺎی ﻓﺰ(ﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ذﻫﻨ )دراﺧﺘﺎر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ در ﺻﻮرت از کارافتادن وسایل سمعی بصری بتوانید از آنها استفاده کنید

58 - اﺮ ﺳﺆال ﺮدن از ﺷﻤﺎ روﻧﺪ ﺳﺨﻨﺮاﻧ را ﻨﺪ ﻣﻨﺪ، ﺷﻤﺎ ازﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺳﺆال ﻨﺪ          59 - ﺣﺪاﺜﺮ ﺑﻦ 20 ﺗﺎ54 دﻗﻘﻪ (ﻌﻨ ﺑﻪ اﻧﺪازه داﻣﻨﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻓﺮد ﻣﻌﻤﻮﻟ )ﺻﺤﺒﺖ ﻨﺪ   60 - در ﺻﻮرت اﻣﺎن ﺳﺨﻨﺮان ﻣﻌﺮوف را ﺑﻪ ﺳﻤﻨﺎر یا کنفرانس دعوت کنید

61 - ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻨﻈﻢ ﺑﺮرﺳ ﻨﺪ ﻪ آﺎ ﺎرﻨﺎن ﺷﻤﺎ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﺎز ﺧﻮد را درﺎﻓﺖ ﻣ ﻨﻨﺪ ﺎ ﺧﺮ                                                                                                                           62 - از ﺳﺎﺮ ﻣﺪﺮان ﺑﺮﺳﺪ ﻪ آﺎ ﻣﺎﻠﻨﺪ در ﺳﻤﻨﺎر ﺻﺤﺒﺖ ﻨﻨﺪ ﺎ ﺧﺮ                             63 - اﺮ ﻣﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺤﻞ ﺟﺪﺪی را ﺑﺮای ﺑﺮﺰاری ﺳﻤﻨﺎر اﻧﺘﺨﺎب ﻨﺪ، از ﺴﺎﻧ ﻪ ﻗﺒﻼً از آن اﺳﺘﻔﺎده ﺮده اﻧﺪ ﺑﺎزﺧﻮرد ﺑﺮﺪ                                                                                    64 - اﺮ ﻣ ﺧﻮاﻫﺪ « ﻓﺮوش ﻧﺮم» داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺷﻞ ﺳﺆال ﻣﻄﺮح ﻨﺪ   65 - اﻋﺘﺮاﺿﺎت ﻣﺸﺘﺮﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﺑﻪ دﻗﺖ ﻮش ﻨﺪ - ﺎه ﺳﺮﻧﺦﻫﺎ ﺑﻪ دﺳﺖ ﻣآورﺪ ﻪ ﺷﻤﺎ را در اﻣﺮ ﻓﺮوش ﻤ ﻣ کنند                                                                                     66 - از از ﻫﻤﺎران ﺧﻮد ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺷﻤﺎ را ﺑﺨﻮاﻧﺪ ﺗﺎ از واﺿﺢ ﺑﻮدن آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﺪ

67 - ﻫﺮ ﻓﺮوش را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻤﺮﻦ ﻣﺸﺘﺮک ﻣﺎن ﺧﻮد و ﻣﺸﺘﺮی در ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺪ


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نارنجی رزین سختی گیر Sandra ایزی تراول دانستنی هایی در مورد سلامتی ساسان بهادرخان Brooke پنل اس م اس زندگی با عطرِ هل