35 - وﻗﺘ ﺑﺮای ﺴ ﻐﺎم ﺗﻠﻔﻨ ﻣﺬارﺪ ﺣﺘﻤﺎ در اﻧﺘﻬﺎ ﻧﺎم و ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎسﺧﻮد را ﻣﺠﺪداً ﺗﺮار ﻨﺪ 36 - ﻐﺎم ﺿﺒﻂ ﺷﺪه ﺑﺮروی دستگاه منشی تلفن را بنا به ضرورت عوض کنید
37 - از ﺗﻮﺻﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﺮای ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری ﺑﻬﻨﻪ از ﺗﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت(IT ) اﺳﺘﻔﺎده ﻨد 38 - ﺷﻮهﻫﺎی ﺟﺪﺪ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری از اﻨﺘﺮﻧﺖ را آزﻣﺎﺶ ﻨﺪ 39 – از و«ﺎﺳﺦ» e-mailﺑﺮای ﺗﺴﺮﻊ در ﺎﺳﺦ ﻮ ﺑﻪ ﺎمﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻨﺪ 40 - ﻫﻨﺎم ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺎ ﺰارش ﺧﻮاﻧﻨﺪه را پیش روی خود تصور کنید
41 - ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺎﺳﺦﻫﺎی ﻋﺎدی و روزﻣﺮه را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه از دﺳﺘﺎران ﺧﻮد ﺑﺬارﺪ
42 - از ﻟﻐﺎت ﺪه، ﻏﺮ ﻣﺼﻄﻠﺢ، ﺎ ﻣﺒﻬﻢ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺎر ﺑﺮدن اﻦ ﻗﺒﻞ ﻟﻐﺎت درک ﻣﻨﻈﻮر را ﺑﺮای ﺧﻮاﻧﻨﺪه دﺷﻮار ﻣ کند 43 - ﻗﺒﻞ از ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻓﺮ ﺧﻮد را ﻧﻈﻢ ﺑﺪﻫﺪ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم ﺎدداﺷﺖ ﺑﻨﻮﺴﺪ 44 - دادن آزادی ﻋﻤﻞ ﺑﺶ از ﺣﺪ ﺑﻬﺘﺮ از ﺳﻠﺐ ﺑﺶ از ﺣﺪ آن اﺳﺖ 45 - از ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺶ از اﻧﺪازه ﺎرﻨﺎن اﺟﺘﻨﺎب ﻨﺪ ﺗﺎ آﻧﻬﺎ ﻓﺮﺻﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺘﺎر ﻋﻤﻞ ﺧﻮد را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ 46 - اﺮ اﺣﺴﺎس ﺮدﺪ ﻪ ﻧﺤﻮه ﺗﻮﺟﻪ ﺮوژه ﻣﺆﺛﺮ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺗﻮﺟﻬ دﺮ ﺗﺮﺗﺐ دﻫﺪ 47 - از ﻠﻪ ﻣﺪﻋﻮﻦ ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﺑﺎ آﻣﺎد ﺎﻣﻞ در ﺟﻠﺴﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮﻧﺪ
48 - ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻪ «ﺟﻠﺴﻪ ﺧﻮب» ﺟﻠﺴﻪ ای اﺳﺖ ﻪ ﻧﺘﺎﺠ را در ﺑﺮ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ 49 - ﺑﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻮش دﻫﺪ. از ﻃﺮﻖ ﻣﺮﺑﺮی ﺎ ﻣﺸﺎوره ﻣﺗﻮان ﺑﻪ راه ﺣﻞﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺒ ﺑﺮای رﻓﻊ ﻧﺎرﺿﺎﺘ دﺳﺖ ﺎﻓﺖ 50 - ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﻼت ﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻫﺸﺎر ﺑﺎﺷﺪ. اﻦ ﻣﺸﻼت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﺮد آﻧﻬﺎ ﺗﺄﺛﺮ ﺬار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد 51 - ﻠﻪ اوراق ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ را ﻗﺒﻞ از شروع جلسه توزیع کنید
52 - اﺮ ﺟﻠﺴﻪ ای ﻋﻤﺪﺗﺎً ﺑﺮای ﺗﺼﻤﻢ ﺮی ﺗﺸﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺳﻌ ﻨﺪ ﺣﺘﻤﺎً ﺑﻪ اﺗﺨﺎذ ﺗﺼﻤﻢ ﻣﻨﺘﻬ ﺷﻮد 53 - اﺮ ﺷﻤﺎ رﺎﺳﺖ ﺟﻠﺴﻪ را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه دارﺪ، از اﻦ ﻣﻮﻗﻌﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻨﺪ 54 - درﺻﻮرت ﻣﻘﺘﻀ از ﺷﻮﺧ و ﻣﺰاح ﺑﺮای رﺳﺪن ﺑﻪ اﺗﻔﺎق ﻧﻈﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﻨﺪ 55 - ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺤﺪوده زﻣﺎﻧ ﻫﺮ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت دﺳﺘﻮر ﺟﻠﺴﻪ را رﻋﺎﺖ ﻨﺪ 56 - ﺑﻪ ﺟﺎی ﻃﻮﻻﻧ ﺮدن ﺻﺤﺒﺖ ﺳﻌ ﻨﺪ ﺳﺨﻨرانی خود را قبل از پایان وقت خاتمه دهید
57 - ﺸﺘﺒﺎن ﻫﺎی ﻓﺰ(ﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ذﻫﻨ )دراﺧﺘﺎر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ در ﺻﻮرت از کارافتادن وسایل سمعی – بصری بتوانید از آنها استفاده کنید
58 - اﺮ ﺳﺆال ﺮدن از ﺷﻤﺎ روﻧﺪ ﺳﺨﻨﺮاﻧ را ﻨﺪ ﻣﻨﺪ، ﺷﻤﺎ ازﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺳﺆال ﻨﺪ 59 - ﺣﺪاﺜﺮ ﺑﻦ 20 ﺗﺎ54 دﻗﻘﻪ (ﻌﻨ ﺑﻪ اﻧﺪازه داﻣﻨﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻓﺮد ﻣﻌﻤﻮﻟ )ﺻﺤﺒﺖ ﻨﺪ 60 - در ﺻﻮرت اﻣﺎن ﺳﺨﻨﺮان ﻣﻌﺮوف را ﺑﻪ ﺳﻤﻨﺎر یا کنفرانس دعوت کنید
61 - ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻨﻈﻢ ﺑﺮرﺳ ﻨﺪ ﻪ آﺎ ﺎرﻨﺎن ﺷﻤﺎ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﺎز ﺧﻮد را درﺎﻓﺖ ﻣ ﻨﻨﺪ ﺎ ﺧﺮ 62 - از ﺳﺎﺮ ﻣﺪﺮان ﺑﺮﺳﺪ ﻪ آﺎ ﻣﺎﻠﻨﺪ در ﺳﻤﻨﺎر ﺻﺤﺒﺖ ﻨﻨﺪ ﺎ ﺧﺮ 63 - اﺮ ﻣﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺤﻞ ﺟﺪﺪی را ﺑﺮای ﺑﺮﺰاری ﺳﻤﻨﺎر اﻧﺘﺨﺎب ﻨﺪ، از ﺴﺎﻧ ﻪ ﻗﺒﻼً از آن اﺳﺘﻔﺎده ﺮده اﻧﺪ ﺑﺎزﺧﻮرد ﺑﺮﺪ 64 - اﺮ ﻣ ﺧﻮاﻫﺪ « ﻓﺮوش ﻧﺮم» داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺷﻞ ﺳﺆال ﻣﻄﺮح ﻨﺪ 65 - اﻋﺘﺮاﺿﺎت ﻣﺸﺘﺮﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﺑﻪ دﻗﺖ ﻮش ﻨﺪ - ﺎه ﺳﺮﻧﺦﻫﺎ ﺑﻪ دﺳﺖ ﻣآورﺪ ﻪ ﺷﻤﺎ را در اﻣﺮ ﻓﺮوش ﻤ ﻣ کنند 66 - از از ﻫﻤﺎران ﺧﻮد ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺷﻤﺎ را ﺑﺨﻮاﻧﺪ ﺗﺎ از واﺿﺢ ﺑﻮدن آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﺪ
67 - ﻫﺮ ﻓﺮوش را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻤﺮﻦ ﻣﺸﺘﺮک ﻣﺎن ﺧﻮد و ﻣﺸﺘﺮی در ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺪ
درباره این سایت